СТАРТИРА ПРИЕМАНЕТО НА ДОКУМЕНТИ ЗА „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“ - ПАТРОНАЖНА ГРИЖА
СЪОБЩЕНИЕ
Стартира приемането на документи за „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“ по проект BG05M9OP001-2.040-033 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания от Община Смолян“, Компонент 2” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040.
Общата цел на проекта е да се подобри качеството на живот на възрастните хора и лицата с увреждания от община Смолян.
Специфични цели:
- Подкрепа на хората с увреждания, чрез предоставяне на мобилни интегрирани здравно - социални услуги в техните домове, съобразени със специфичните им потребности;
- Разширяване обемът, многообразието и целенасочеността на социалните услуги, предоставяни в общността и подобряване качеството на живот на възрастните хората, лицата с увреждане и техните семейства.
Патронажната грижа ще се предоставя в период от 12 месеца и ще стартира през м. Ноември 2019 г.
Включени са следните дейности:
- помощ в домашна среда;
- медицинска рехабилитация;
- двигателна рехабилитация,
- психологическа подкрепа.
Място на работа: Предоставяне на интегрирани здравно-социалната услуги в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта)
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Образование: Няма изисквания
Трудов стаж: Няма изисквания
Други: Работата, като ,,Личен асистент‘‘, ,,Социален асистент‘‘ и ,,Домашен помощник‘‘ по проекти с европейско или национално финансиране, е предимство
Специфични изисквания:
- да имат мотивация и нагласа за работа в социалната сфера с лица с увреждания и възрастни хора по предоставяне на здравно-социални услуги;
- към момента на кандидатстването да не работи по други сходни програми и проекти с европейско и национално финансиране.
Вид договор: Трудов /за определен срок, максимум 12 месеца/
Работно време: според броя на обслужваните потребители и определените им часове за ползване на услугата /не-повече от 8 часа/
Забележка: Един домашен помощник е необходимо да обслужва 3-4 потребители на здравно- социални услуги (по изисквания на Управляващия орган на проекта)
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление за заемане на длъжността „Домашен помощник“ – по образец;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография;
- Копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация сертификати от завършени курсове и обучения по сходни програми за социални услуги;
- Копие на служебна бележка от месторабота, удостоверяваща, че кандидатът работи (ако е трудово ангажиран);
- Декларация за информирано съгласие за обработка на лични данни /по образец/
- Служебна бележка, относно регистрация в Бюро по труда (ако кандидатът е безработен)
- Други документи – при необходимост.
Образците на заявленията са достъпни като прикачени файлове към настоящата обява в сайта на Община Смолян www.smolyan.bg или в офиса на проекта – Общинска администрация, ет. 2, стая 225; телeфон за информация 0301 676 52
Срок за подаване на документи: от 30.08.2019 до 20.09.2019 г. включително – 17.30 ч. в деловодството на Община Смолян, ет. 1.
ИЗТЕГЛЯНЕ НА ДОКУМЕНТИ
PDF Файл - Съобщение
PDF Файл - Заявление
PDF Файл - Декларация