ОБЯВЛЕНИЕ
О Б Я В Л Е Н И Е
Община Смолян в качеството си на бенефициент по проект № BG05SFPR002-2.002-0036-C01 „Укрепване капацитета на Община Смолян“, финансиран от Европейския социален фонд + чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
ОБЯВЯВА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
СЪТРУДНИК „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“ - 1 щ. бр. на пълно работно време
Основна цел на длъжността - да бъде оказана подкрепа на общината при изпълнението на правомощията й по Закона за социалните услуги, в частта по насочването от общината за ползване на социални услуги, Закона за хората с увреждания и Закона за лична помощ.
Основни задължения:
o Работа на фронт-офис;
o Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
o Оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходяща/и за тях социална услуга/и;
o Изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
o Осъществява дейности по прилагане на Закон за личната помощ при предоставяне на механизма „Лична помощ“;
o Осъществява дейности по прилагане на Закон за хората с увреждания;
o Участие в работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
o Провеждане на разяснително-информационна дейност за предоставянето на личната помощ;
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
o Образование – висше, завършена образователна степен бакалавър в областта на социалните дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика, икономика, право), както и образование в областта на здравеопазването.
o Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит в сферата на административното обслужване, социалните, здравните или образователните дейности ще се счита за предимство.
o Лични качества – много добри комуникативни и организационни умения; Необходимо е сътрудникът социални дейности да познава различните форми на социална работа, да притежава умения за делово общуване, за работа с нормативни документи и за комуникация с различни типове хора.
o Специфични изисквания:
- познаване на нормативната база – Закон за социалните услуги, Закон за личната помощ, Закон за хората с увреждания и правилниците им за приложение
- компютърни умения - работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Internet.
2. Вид договор: Трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, от Кодекса на труда
3. Срок на договора: до 01.02.2025 г.
Възнаграждението по трудовия договор се осигурява по проект № BG05SFPR002-2.002-0036-C01 „Укрепване капацитета на Община Смолян“, финансиран от Европейския социален фонд + чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
I. Начин за провеждане на подбор:
• 1 - ви етап: Подбор по документи - проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания, в 5 (пет) дневен срок от изтичане срока на обявлението.
Конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в подбора се допускат само лица, представили всички необходими документи.
• 2 - ри етап: Интервю - в 10 (десет) дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
ІІ. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в подбора представят следните документи:
• Заявление за кандидатстване по образец;
• Професионална автобиография по образец;
• Декларация по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда по образец;
• Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации;
• Копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
• Удостоверения и/или сертификати за придобита допълнителна квалификация – ако е приложимо;
!!! Всички образци на документите за участие в настоящия подбор са достъпни на интернет страницата на Община Смолян, на адрес: www.smolyan.bg
III. Място и срок за подаване на документи за участие:
Документи за участие в подбора се подават в срок до 06.12.2023 г., всеки работен ден от 8,30 до 17,00 часа в Център за обслужване на гражданите – Деловодство на Общинска администрация Смолян, гр. Смолян, бул. „България“ №12 лично от кандидатите или от техни упълномощени представители.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на електронната страница на Община Смолян – www.smolyan.bg .
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА СМОЛЯН:
ИНЖ. МАРИАНА АЛЕКСАНДРОВА ЦЕКОВА
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ В ОБЩИНА СМОЛЯН
оправомощена със Заповед №РД-1392/29.11.2023г.
на кмета на Община Смолян