ПРОЦЕДУРА ПО ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ДОСТАВКА ПО РЕДА НА ЧАСТ II ОТ ЗОП – ЧРЕЗ ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА, С ПРЕДМЕТ:
ПРОЦЕДУРА ПО ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ДОСТАВКА ПО РЕДА НА ЧАСТ II ОТ ЗОП – ЧРЕЗ ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА, С ПРЕДМЕТ:
„ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА СМОЛЯН“
14.09.2022 г.
PDF Файл - Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
24.01.2019 г.
PDF Файл - Обявление за възложена поръчка
PDF Файл - Договор за изпълнение с приложения
23.11.2018 г.
PDF Файл - Решение за класиране на участниците и определяне на изпълнител
PDF Файл - Доклад по чл. 103, ал. 3 от ЗОП
PDF Файл - Протокол №1
PDF Файл - Протокол №3
PDF Файл - Протокол №4
PDF Файл - Протокол №5
05.11.2018 г.
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
по чл.57, ал.3 от ППЗОП във връзка с чл.103, ал.5 от ЗОП
(съобщение за отваряне на ценовите предложения)
Относно: Открита процедура за възлагане на обществена поръчка за „ДОСТАВКА” с предмет „ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА СМОЛЯН“, която обществена поръчка е открита с решение на възложителя 10 от 28.05.2018 г., вписано заедно с одобреното с него обявление в Регистъра на обществените поръчки при Агенцията по обществени поръчки под уникален идентификационен номер 00092-2018-0005 и публикувано заедно с одобрените с него обявление за обществена поръчка и документация на интернет сайта на община Смолян – профил на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/2326
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
С настоящото Ви уведомяваме, че на 09.11.2018 г. от 08:30 часа в заседателна зала № 343, находяща се на третия етаж на административната сграда на Община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България № 12, ще бъдат отворени пликовете с предлагана цена, представляващи неразделна част от офертите на участниците, в процедурата с горепосочения предмет.
Отварянето на ценовите предложения е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
PDF Файл - Съобщение по чл.57, ал.3 от ППЗОП във връзка с чл.103, ал.5 от ЗОП
13.08.2018 г.
PDF Файл - Протокол №2 за разглеждането на документите по чл.39, ал.2 от ППЗОП
15.06.2018 г.
PDF Файл - Разяснения по условията на обществената поръчка
ДОКУМЕНТАЦИЯ ПО ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
PDF Файл - АОП - Решение за откриване на процедура
PDF Файл - ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
PDF Файл - ПРИЛОЖЕНИЕ №1 - Техническа спецификация
WORD Файл - ПРИЛОЖЕНИЕ №1.1. - Количествена сметка
PDF Файл - ПРИЛОЖЕНИЕ №2 - Указания за подготовка на офертата и ред за провеждане на процедурата
PDF Файл - ПРИЛОЖЕНИЕ №3 - Проект на договор
PDF Файл - ПРИЛОЖЕНИЕ №4 - Методика за определяне на комплексна оценка на офертата
WORD Файл - ОБРАЗЕЦ №1 - Ценово предложение
WORD Файл - ОБРАЗЕЦ №2 - Предложение за изпълнение на поръчката
WORD Файл - ОБРАЗЕЦ №3 - Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор
WORD Файл - ОБРАЗЕЦ №4 - Декларация за срока на валидност на офертата
WORD Файл - ЕЕДОП - Стандартен образец за единния европейски документ за обществени поръчки
ZIP Файл - eЕЕДОП