Процедура по възлагане на обществена поръчка за доставка по реда на Част II от ЗОП – чрез открита процедура
Процедура по възлагане на обществена поръчка за доставка по реда на Част II от ЗОП – чрез открита процедура, с предмет:
„ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ“,
чието изпълнение е разделено на следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Доставка на различни видове компютърно, аудио-визуално, домакинско, оптично и телекомуникационно оборудване и принадлежности.
Обособена позиция № 2: Доставка на учебно оборудване и принадлежности, в това число пособия и музикални системи и инструменти, включително и във вид на играчки.
03.10.2018 г.
PDF Файл - Обявление за възложена поръчка
PDF Файл - Договор по обособена позиция № 2
ZIP Файл - Приложения
11.09.2018 г.
PDF Файл - Обявление за приключване на договор по обособена позиция № 1
20.08.2018 г.
PDF Файл - Обявление за възложена поръчка
PDF Файл - Договор по обособена позиция № 1
ZIP Файл - Приложения
23.04.2018 г.
PDF Файл - Решение
PDF Файл - Доклад
PDF Файл - Протокол №1
PDF Файл - Протокол №3
PDF Файл - Приложение към протокол №3
PDF Файл - Протокол №4
PDF Файл - Протокол №5
20.03.2018 г.
Изх. № ДЛ001515 от 20.03.2018г.
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
по чл.57, ал.3 от ППЗОП във връзка с чл.103, ал.5 от ЗОП
(съобщение за отваряне на ценовите предложения)
Относно: Процедура по възлагане на обществена поръчка за доставка по реда на Част II от ЗОП – чрез открита процедура, с предмет: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ“, чието изпълнение е разделено на следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на различни видове компютърно, аудио-визуално, домакинско, оптично и телекомуникационно оборудване и принадлежности; и Обособена позиция № 2: Доставка на учебно оборудване и принадлежности, в това число пособия и музикални системи и инструменти, включително и във вид на играчки, която обществена поръчка е открита с решение на възложителя № 1 от дата 24.01.2018 г., вписано в Регистъра на обществените поръчки при Агенцията по обществени поръчки под уникален идентификационен номер 00092-2018-0001 и публикувано заедно с одобреното с него обявление за поръчка и документацията на интернет сайта на възложителя – профил на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/2221 .
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
С настоящото Ви уведомяваме, че на 23.03.2018 г. от 13:00 часа в заседателна зала № 343, находяща се на третия етаж на административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България № 12, ще бъдат отворени пликовете с предлагана цена, представляващи неразделна част от офертите на участниците, в процедурата с горепосочения предмет.
Отварянето на ценовите предложения е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
PDF Файл - Съобщение по чл.57, ал.3 от ППЗОП във връзка с чл.103, ал.5 от ЗОП
19.03.2018 г.
PDF Файл - Протокол №2 за разглеждането на документите по чл.39, ал.2 от ППЗОП от офертите на участниците за съответствие с изискванията към личното състояние и критериите за подбор в процедура по възлагане на обществена поръчка за доставка по реда на Част II от ЗОП
ДОКУМЕНТАЦИЯ ПО ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ZIP Архив - Документация по обществена поръчка
PDF Файл - Решение за откриване на процедурата
PDF Файл - Обявление за поръчка
PDF Файл - Документация за обществената поръчка
PDF Файл - Технически спецификации
PDF Файл - Указания за подготовка на офертата и ред за провеждане на процедурата
PDF Файл - Проект на договор
WORD Файл - Стандартен образец за единния европейски документ за обществени поръчки
WORD Файл - Ценово предложение
WORD Файл - Предложение за изпълнение на поръчката
WORD Файл - Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор
WORD Файл - Декларация за срока на валидност на офертата
PDF Файл - Методика за определяне на комплексната оценка на офертата